joi, 23 aprilie 2020

Raftul cărților


Dacă tot este Ziua Internațională a Cărții și a noastră, a bibliotecarilor, atunci să fie și cîteva cărți mai altfel, azi, aici... Așadar, trei excelente lucrări despre tot atîția muzicieni, ca să nu ocolim și lumea sunetelor. Biografia celebrului grup The Police (cu Sting la timonă) de Philippe Margotin (Éditions de la Lagune, 2007), apoi o splendidă carte-album, Photos détournées (Éditions du Rocher, 2008, cu 500 de fotografii de Éric Deniset, texte Éric Deniset și Hervé Pons) cu, de și despre nu mai puțin celebra cîntăreață Jane Birkin, preafrumoasa și sexoasa muză a binecunoscutului compozitor și interpret francez, regretatul Serge Gainsbourg și, last but not least, masiva autobiografie (400 de pagini, Editions Michel Lafon, 2012) a lui Rod Stewart (mai are nevoie de vreo prezentare?)...




Police

Serge Gaisbourg & Jane Birkin


Rod Stewart


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...