joi, 2 aprilie 2020

Raftul cărților

Bang! The Complete History Of The Universe
(Bang! Istoria completă a Universului)
Probabil că sînt puțini aceia care cunosc faptul că fondatorul celebrului grup britanic Queen, chitaristul, compozitorul şi producătorul dr. Brian May, Comandor al Imperiului Britanic, este membru asociat al „Colegiului Regal de Ştiință” şi membru al „Societății Regale de Astronomie”. Însă, din pricina excepționalei sale cariere muzicale şi-a întrerupt studiile pentru doctorat (cu o lucrare despre praful cosmic interplanetar) la „Imperial College” din Londra, ceea ce nu l-a împiedicat să rămînă un împătimit de astronomie şi astrofizică. Sir Brian May este co-autor (alături de Sir Patrick Moore şi dr. Chriss Lintott) al unei splendide lucrări, „Bang! The Complete History Of The Universe”/„Bang! Istoria completă a Universului”, apărută şi în traducere românească, în anul 2007, la editura RAO.

Brian May
Too much love will kill you

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...