joi, 2 aprilie 2020

Galeria cu muzici (vechi)

Despre All by Myself, splendidul cînticel scris, compus și interpretat de Eric Carmen, care unora dintre noi le-a încîntat adolescența și tinerețea (la data apariției lui, în 1975, eram licean, în anul II, o tempora!), aveam să aflu puțin mai tîrziu că este, de fapt, o minunată prelucrare bibilită în manieră „pop” (semn bun, care trăda faptul că Eric al nostru chiar știa ceva muzică) a celei de-a doua părți a celui de-al doilea concert pentru pian și orchestră (în do minor, op 18; https://www.youtube.com/watch?v=_T8hxogurSc) de Serghei Rahmaniov, unul dintre muzicienii tare dragi inimii mele... Nu cred că era vreun ceai (cum numeam pe atunci petrecerile noastre dansante de liceeni zănateci și, apoi, pe cele din facultate) să nu ascultăm acest hit, alături de multe, multe altele la fel de celebre ale unor Leo Sayer, Rod Stewart ori ale dragilor mei dragi, Dr. Hook and The Medicine Show ori Smokie (care-mi vin acum în cap)...

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...