joi, 23 aprilie 2020

Haihui printre imagini

Despre Banksy (pseudonimul unui artist britanic specializat în graffiti, activist politic, regizor de film și pictor englez) se știu extrem de puține lucruri. Este o prezență cvasi-invizibilă în spațiul public, lucrările sale – artă urbană satirică ce combină mici texte epigramatice subversive, suculente și pline de un umor negru cu desene executate după un șablon extrem de personal, care aduc virulente critici vieții politice și sociale – sînt prezente pe trotuare, pereți și poduri din orașe din întreaga lume.
Dac-ar fi să luăm de bune spusele designerului Manco Tristan, Banksy s-ar fi născut în 1974 în Bristol, Anglia, unde și-a petrecut primii ani de viață, ca fiu al unui tehnician fotocopiator, el fiind școlit să devină... măcelar!
Carantinat ca toți oamenii serioși din ziua de azi, Bansky și-a transformat presupusa baie a lucuinței sale într-o instalație, imaginile postate de el pe Instagram purtînd o singură explicație: My wife hates it when I work from home. Orice alte comentarir sînt de prisos... 





Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...