sâmbătă, 11 aprilie 2020

Corona Story (6)


 Mă gîndesc la toți cei crucificați de această pandemie...
Papa Francesco

Aseară, în timpul unei emisiuni live la televiziunea națională italiană RAI 1, la care telespectatorii sunau în direct, realizatoarea Lorena Bianchetti este surprinsă și vizibil emoționată cînd, la celălalt capăt al firului, a recunoscut vocea Suveranului Pontif, care a dorit să transmită, cu prilejul Sărbătorii Nașterii Domnului, un scurt mesaj italienilor.
Printre altele, în cuvinte extrem de simple dar cu o mare încărcătură emoțională, Papa Francisc a spus: Medici, asistente, maici, voluntari care lucrează în spitale, lor și tuturor celor care și-au pierdut viața de dragul aproapelui, le adresez mulțumirile mele de acest Paște.
Dumnezeu să vă binecuvînteze pe toți!




Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...