marți, 4 mai 2021

Orație de Paște

Să avem tihnă în suflet, pentru că atunci și numai atunci cînd inima ne este liniștită, putem vedea cu ea, fapt care nu înseamnă altceva decît prezența dragostei. Pentru că, așa cum spunea Sf. Apostol Pavel, de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atîta credinţă încît să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
Să ne revedem sănătoși cît mai curînd, pentru a ne putea bucura împreună de aceea pe care cu toții o iubim și o numim cu un singur cuvînt, viață!

Hristos a înviat!
La mulți ani!

Hristos a înviat!
(Corul Madrigal)


Oda bucuriei
(versiune de Ana Rucner)


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...