joi, 27 mai 2021

Corona Story


– Mă, tu ești urît ca limba rusă, iar acum mai porți și masca aia pe figură. Arăți ca dracuʼ! În schimb, te văd mereu cu femei frumoase. Cum naiba faci?
– Simplu. Ca să cucerești femei frumoase, trebuie să știi unde să le săruți.
– Și, unde trebuie să le sărut?
– Eeeee... Aici e șpiluʼ... La Londra, la New York, la Tokyo, la Veneția…
*
Cârciumile vor organiza beții online!
*
E primul an când nu merg în Dubai din cauza Covid–19. 
În ceilalți ani, nu am fost că n-am avut bani.
*
– Dragul meu, iar ți-ai lăsat hainele împrăștiate prin casă!
– Nu-s împrăștiate, iubito. Sînt doar distanțate social!
*
Hoții de buzunare anunță că, dacă mai continuă mult asta cu distanțarea socială, vor fi obligați să intre în politică.

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...