vineri, 14 mai 2021

Vise & Amintiri (în liniștea unei fotografii...)


„Se spune că există o nostalgie a paradisului pierdut, 
care este copilăria. 
În realitate, copilăria este locul de refugiu
 al problemelor insolubile.”
Marin Preda
Imposibilla întoarcere


Băiuțeii
În această fotografie trecută demult de 50 de ani, apar umăr la umăr cu unul dintre cei mai buni și dragi prieteni de pe planeta pierdută a copilăriei mele, Adrian, născut în aceeași zi, lună și an cu mine...Eram „gemeni”, cum ne plăcea să ne spunem, dar din mămici diferite...
Cum bine spuneau strămoșii noștri latini, „pater incertus est”, îndoindu-se de propriile paternități, nici noi doi, cei de azi, după atîta amar de vreme, încă nu sîntem în posesia unor informații foarte exacte în acest sens...

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...