luni, 10 mai 2021

Corona Story

Biserica Ortodoxă Română a anunțat că este autonomă – față de statul român... așa că activitatea ei nu poate fi supusă regulilor și măsurilor luate pentru a îngrădi pandemia. Căci ea este supusă numai lui Dumnezeu. Nu-i vorbă, eu îmi amintesc versetul despre dați cezarului ce este al cezarului și lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu, îl poate citi oricine în Biblie (Marcu, 12). Dar, pesemne, preoții ortodocși care vor să răspundă numai în fața lui Dumnezeu se consideră deasupra cuvintelor lui Iisus și deasupra Bibliei. Pandemia asta costă incalculabil, de la vieți omenești la bani, și ne putem întreba ce costuri de acest fel a adus și va aduce în continuare hotărîrea preoților ortodocși de-a ține bisericile deschise ca și cum pandemia n-ar exista. E o mare tristețe că există atîtea surse care stîrnesc neistovit refuzul cetățenilor români de-a face tot ce le stă în putință pentru a stopa contaminarea cu virusul Sars-Cov 2...”

Marta Petreu
APOSTROF 
(nr. 4 /371, 2021)

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...