miercuri, 26 mai 2021

Creme, văpseluri, sulimanuri

* O metodă bună de a reduce consumul de alcool: dacă ești necăsătorit, bea de fiecare dată cînd ești trist; dacă ești căsătorit, bea de fiecare dată cînd ești fericit.

* Sîmbăta trecută am fost invitat la o pomană. Un parastas, adică. Sau cum ar spune influencerii de azi, la un «giveaway».

* Am întrebat odată un arab:
– Cum poți trăi cu două, trei sau mai multe femei în același timp?
– La fel ca voi, doar că noi nu ne ascundem…

* – Pe o scară de la 1 la 10: cît ești de sărac?
– Nici scară n-am.

* Îmi amintesc de vremea cînd, copil fiind, îmi doream foarte tare să mă fac mai repede mare, să am un serviciu, o nevastă, copii, responsabilități… Acum mi-e clar. De mic am fost un tîmpit!

* Fiecare borcan cu magiun ascunde sub capacul lui tragedia unor amărîte de prune care puteau deveni țuică! Mănînc și plîng. Mănînc.



Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...