joi, 6 mai 2021

Stamatiada (treapta a 5-a)

(foto: © Gabi Stamate)

„151
(rapsodie de vară)

Îmi placi la nebunie cînd dormi. Azi-noapte am intrat la tine încet, foarte-foarte încet și am rămas o vreme nemișcat, simțind căldura trupului tău și a sîngelui care-ți pulsa delicat ca un sărut în palma mea și dorința mea creștea și zburda și se zbenguia și alerga din ce în ce mai repede și mai adînc și mai clocotitor și se vărsa în tine și mă stăpîneam cu greu să nu tresar și briza ta mă învăluia și mă amețea dulce și mă înnebunea și pluteam în tine ca într-un ocean luminos cald-fierbinte, pești aurii și stoluri de fluturi și libelule și sori și căluți de mare dansau peste noi și sîngele meu se înnoda cu al tău și inima îmi bătea ca o tobă și lumina mea se revărsa în a ta și te inunda și se topea în ființa ta transparentă și-ți pătrundea în toate ungherele și îți umplea gura ta de femeie cu nectar de bărbat.”*
* Gabi STAMATE, CRUD, v 3.0_full_beta, roman, 2021

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...