vineri, 5 octombrie 2018

Prietenii (poeți) despre Nino


Fascinația de Stratan rezidă și în ce măsură opera lui poate fi la fel de bine considerată un joc cu mărgele de sticlă. Asta se vede în construcție și deconstrucție și în reconstrucție. Poemele lui Stratan nu sunt neapărat «cyborgi», ca să folosim o extensie «sci-fi», sau ca în «StarTrek», «borgi», ci un organism viu alcătuit din toate nervurile gândirii, plasma textului, sângele ideii, mușchii și oasele înțelesului asigurate de țesătura afectului în toate formele lui de agregare umorală. Poezia lui Stratan are respirație. Are flux și reflux. Are sensibilități neașteptate. Ea este ca spațiul dintre astre și dintre sisteme solare, care are deopotrivă curenți reci și calzi, ceea ce face ca nouă să ni se pară că stelele pâlpâie sau străluminează.”
Nino & Miki


Bonus track: 


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...