miercuri, 17 octombrie 2018

Haihui printre cuvinte (I)



Poezia – o roată interioară care și duce mai departe, dar și sfîșie.”
Limba română, ca o margine a lumii.”
O carte căzută la datorie: o copertă cu un drapel.”
Eminescu e controlor de zbor.”
Acel divorț numit moarte.”
Un zid dărîmat de un pachet gol de țigări, aruncat de cineva.”
Vîntul zidește o casă.”
Descopilărirea.”
Camera pătrată a minții.”
„...Și în orice joc, indiferent care ar fi el, trebuie depus efort.”
Clepsidra măsoară numai timpul trecut.”
Singura calitate a vieții este că trece foarte repede.”
Cimitirul@bellu.com.”

Ion Stratan
(„Cafeaua cu sare”)

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...