miercuri, 24 octombrie 2018

Gînduri printre rînduri. Copii (I)


Copilul - un monstru pe care părinții îl fabrică din regretele lor...”
Jean-Paul Sartre
 Adevărul este că poți rămîne orfan de multe ori, din nou și din nou și din nou. Iar secretul este că te va durea din ce în ce mai puțin. Credeți-mă că știu ce spun.”
Chuk Palahniuk
 Copii încep prin a-și iubi părinții. Pe măsură ce cresc, încep să-i judece și uneori îi iartă.”
Oscar Wilde
 În fiecare copil există un artist. Problema este cum să păstrezi în tine acest artist, pe măsură ce crești.”
                                                                                                                            Pablo Picasso
(Fotografie de Irina Sidorebko)

Îi este mult mai ușor unui părinte să aibă un copil decît unui copil să aibă un părinte.”

Papa Ioan al XIII-lea


Cînd s-a sfîrșit apa din burduf, a lepădat ea copilul sub un mărăcine. Și plecînd de acolo, s-a așezat ea la o bătaie de arc, spunîndu-și: «Nu vreau să văd moartea copilului meu.» Și șezînd ea acolo, și-a ridicat glasul și a plîns. Și a auzit Dumnezeu glasul copilului de unde era și îngerul lui Dumnezeu a strigat către Agar: «Ce e, Agar? Nu te teme că a auzit Dumnezeu glasul copilului din locul unde este! Scoală, ridică copilul și-l ține de mînă, căci am să fac din el un popor mare!»”
Cartea Facerii 
21, 16-18

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...