luni, 29 octombrie 2018

Eveniment editorial


ZECE DINTR-O SUTĂ - CARTEA SUNETELOR

Cu prilejul împlinirii a 10 ani de existență, revista virtuală Arta Sunetelor (http://www.artasunetelor.ro/), diriguită cu mînă sigură, cu inteligență, har și o tenacitate, pentru mulți, abnormă, de prietenul nostru Lupascu Radu Ioan, oferă un prețios dar tuturor iubitorilor artelor rafinate, în general și muzicii de cea mai bună calitate, în special. Este vorba despre antologia aniversară 
Zece dintr-o sută – Cartea sunetelor 
(coordonatori Ioan Big, Gabriel Petric și Radu Lupașcu, 2 volume, 1300 de pagini). 
Sînt bucuros și onorat, în același timp, să mă prenumăr printre semnatarii de marcă prezenți în aceste volume cu texte realmente captivante și pline de miez (Liviu Antonesei, Dinulescu DenisTeodora Ionescu, V. R. Cantacuzu, Nelu Stratone Ion, Florin Silviu Ursulescu, Florian Lungu, Virgil Mihaiu, Grid Modorcea, Ioan Big, Radu Ioan Lupașcu, Gabriel Petric și mulți alții), nume de notorietate ale jurnalisticii muzicale autohtone (și nu numai!), personalități cu alonjă culturală remarcabilă, scriitori și publiciști redutabili, ei însuși împătimiți și rafinați cunoscători ai fenomenului muzical românesc și universal de calitate, deci nume de prestigiu, care conferă noii apariții editoriale (apărută în excelente condiții grafice și a cărei lansare, din cîte am înțeles, se va întîmpla în luna noiembrie, între 14 și 18, în cadrul noii ediții, a 25-a, a tîrgului de carte „Gaudeamus” / http://www.gaudeamus.ro/ro/international/index.html / din București) o greutate specifică mare și care nu mai au nevoie de nici o prezentare. 
Felicitări coordonatorilor lucrării și tuturor acelora care au contribuit la venirea ei pe lume!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Asa, asa! Vint bun la pupa unei aparitii editoriale cu totul speciale!

Bogdan-Lucian Stoicescu spunea...

Doamne ajută! Cu toate pînzele, sus!

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...