luni, 29 octombrie 2018

Gînduri printre rînduri. Copii (2)


Copii nu sînt cărți de colorat. 
Nu trebuie să-i umpli cu culorile tale preferate.”
Khaled Hosseini 
(medic și scriitor afgan)
Dacă nu ai fost niciodată urît de copilul tău, înseamnă că nu ai fost niciodată părinte.”
Bette Davis
„Adultul nu știe că, pînă și în chestiunea cea mai dificilă, copilul îi poate da un sfat util.”
F. M. Dostoievski
Copilul este ca o oglindă care te amețește puțin. 
Sau ca o fereastră. 
Totdeauna copilul te intimidează ca și cînd știe el ce știe. 
Nu te înșeli, pentru că spiritul lui este puternic, înainte ca tu să-l pipernicești!
Antoine de Saint-Exupéry

Fără mamă nu se poate iubi. Fără mamă, nu se poate muri.
Herman Hesse
Ți-e teamă că își petrece primii ani din viață nefăcînd nimic. 
Ce? Să fii fericit înseamnă nimic? 
E nimic să te joci și să alergi cît e ziua de lungă? 
Niciodată în viața lui nu va mai fi atît de ocupat.”
Jean-Jaques Rousseau
Jocurile copiilor sînt jocuri foarte grele. 
Copiii nu sînt niciodată mai serioși decît atunci cînd se joacă.”
Michel Eyquem de Montaigne-Delecroix

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...