miercuri, 17 octombrie 2018

Clin d’oeil

1. Iei în maşinã o autostopistă, o fată tânără şi foarte frumoasã. Fetei i se face rău pe drum şi o duci la spital. Acest lucru este stresant. 
2. La spital, medicii îţi spun că ea este însărcinată şi te felicită vîrtos că vei fi fericitul tătic. Le spui, încurcat, că nu tu eşti tatăl, dar fata susţine, sus și tare, că tu eşti! Această situaţie devine realmente stresantă! 
3. Prin urmare, soliciți un test ADN, să demonstrezi că nu tu eşti tatăl. La finalul testelor, doctorul îţi spune că eşti steril şi, cel mai probabil, aşa te-ai născut! Eşti extrem de stresat dar, într-un fel, te simţi uşurat. 
4. Pe drumul spre casă, singur, în lipsă de altceva, te gândeşti, ca un bou, la cei 3 copii ai tăi. Ăsta da, stre
s!

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...