joi, 8 august 2019

Lumea în care trăim



E o lume a mea. Lumea în care am trăit. Nu sunt ei aici, dar eu oameni ca ei cunosc. Cu oameni ca ei am copilărit. E e o bucată de România. Iubită de mine dar și făcută de rîs. Nu e reprezentativ. Multă lume zice: domnule, e exact cum suntem noi! Nu, noi nu suntem așa. Aici sunt exagerate lucrurile puțin. Sigur că există un bețiv, există și o curvă, dar nu cred, nu vreau să cred că așa e România. Poate că noi am legalizat, ăsta e un regret al meu, că noi am legalizat cocălăreala. De unde, înainte, cocalarul era într-un colț și era jenat, acum dacă îi spui cocalarule!, e o mândrie, cumva. Să zic da, bravo, mă, ce ai făcut boss?”
Mimi Brănescu
(scenarist „Las Fierbinți”)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...