miercuri, 14 august 2019

Clin d'oeil

Fosta mea soție mi-a spus odată să scriem pe o foaie de hîrtie numele a patru persoane cu care ne-ar plăcea să facem dragoste dacă am avea ocazia.
Ea a scris:
1. Brad Pitt
2. George Clooney
3. Cristiano Ronaldo 
4. Gerard Butler
Eu am scris:
1. Vecina de la 3
2. Educatoarea copilului
3. Verișoara ei de la Piatra Neamț
4. Rodica, prietena ei cea mai bună...
Mi-am dat seama atunci, dacă mai era nevioie, că noi, bărbații, suntem așa, mai practici, mai logici și mai cu picioarele pe pămînt. Evident că mi-a făcut un scandal monstru, faptul în sine, lipsit de importanță (pentru mine) contribuind decisiv, printre  multe alte lucruri, la divorțul nostru ! 

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...