miercuri, 28 august 2019

Clin d’oeil

– Dragul meu, uite aici o bere pentru tine…
Nu trece mult timp și:
– Dragul meu, de ce nu te uiți la fotbal? Ia zi, vrei ceva de mîncare așa, mai special, ceva deosebit?
Soțul, cu o privire îngîndurată:
– Ia zi, cît de tare ai…
– Doar un pic, așa… Farul din dreapta-față ușor spart, capota ușor zgîriată și parbrizul ușor fisurat…
*
Ion si Maria s-au dus în pădure să culeagă mure. Și, fiindcă era foarte multă lume în pădure, chiar au cules mure!
*
Doi români:
– Auzi, tu cît ai salariul?
– 300 de euro fără ceva.
– Fără cît?
– Fără… 150.
Două prietene la o șuetă:
– Eu nu m-am culcat cu soțul meu înainte de nuntă. Tu?
– Nu-mi amintesc sigur! Cum ziceai că-l cheamă pe soțul tău?
Maxima zilei :
E foarte important să faci femeile sa rîdă! Totuși, dacă îți reușește faza asta atunci cînd te dezbraci, nu e un semn prea bun…

Niciun comentariu:

Jurnal de-a bușilea

Cu vreo treizeci și cinci de ani în urmă, făcea parte dintr-un grup de tineri care, cu toate că nu prea ştiau cu ce se mănîncă gazetăria, au...