luni, 2 martie 2020

Raftu’ cu cărți


Motto: Alege viața. Alege să plătești rate la casă; alege mașini de spălat; alege o rablă de cinci locuri; alege să stai pe o canapea și să te uiți la emisiuni care-ți amorțesc creieru și-ți dărîmă spiritu, să te-ndopi în pula mea cu chipsuri și cu floricele. Alege să putrezești pișîndu-te și căcîndu-te pe tine-ntr-un azil, o rușine totală pentru răzgîiații egoiști și distruși pe care i-ai produs. Alege viața. (Irvine Welsh)

Tot Carole
Cînd îmi fardez ochii, întodeauna simt o excitație în trup. Cred că asta-i din pricina faptului că este adevărat ce se zice despre ochi, că sînt oglinda sufletului. Iar sufletul meu este foarte sexual. Nu poți să-ți negi adevărata fire. Bruce m-a învățat asta. În asemenea clipe mă simt înclinată să mă pipăi singură... îmi place la nebunie senzația pe care mi-o dă bluza asta din mătase pe piele.
Îmi place la nebunie.
Am o senzație de leșin. De parcă Bruce ar fi aici cu mine.
Curînd.”
Irvine Welsh
(Jeg, p. 221)

Niciun comentariu:

Hristos a înviat!

Să avem tihnă în suflete, pentru că atunci și numai atunci cînd inima ne este liniștită, putem vedea cu ea,  fapt care nu înseamnă altceva d...