miercuri, 3 februarie 2021

Remember


Îl revăzusem pe Phillip Seymour Hoffman (23 iulie 1967 - 2 februarie 2014) în „Doubt” (2008), cu ceva timp în urmă, într-un rol antologic, alături de una dintre actriţele aflate demult în inima mea, Meryl Streep. Actorul îmi atrăsese atenţia prin 2005-2006, cu o altă prestaţie memorabilă (aceea din „Capote”, pentru care, în 2006, avea să primească „Oscarul”, „Bafta” și „Globul de aur” pentru cel mai bun actor). Ambele filme au avut cam aceeaşi notă (măricică) pe IMDb (7,4-7,5).
În ciuda vîrstei sale tinere, îi prevedeam o carieră strălucită... 
Încă o dată, Parcele au hotărît (şi) cu el, altceva. 
Trist!

 

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...