luni, 1 februarie 2021

Corona Story

 

Apel la 112:
– Vreau să merg la iubitul meu. Ce trebuie să scriu pe declarație?
– Rămâneți acasă… Vă trimitem noi un voluntar!

Recomandare din partea Asociației Naționale a Psihiatrilor
„Dragi cetățeni, pe perioada carantinei se consideră absolut normal să vorbiți cu animalele dvs de companie, cu plantele sau cu fotografiile de pe pereții locuinței dvs. Vă rugăm să ne contactați doar dacă acestea încep să vă răspundă”.

Dacă te infectezi cu SARS-COV2 și te internează la terapie intensivă, telefonul o să ți-l ia nevasta sau iubita, după caz. Și chiar că nu vrei să-ți cotrobăie prin telefon tocmai ea. Abia atunci o să înțelegi ce înseamnă pericol de moarte. Poartă mască!

Virusul ca virusul, dar dacă se ia și internetul, vom intra cu toții în moarte clinică.

Amica prietenului meu a primit rezultatul la testul COVID. E băiat!

Cînd dimineața nu te trezește cineva, și cînd seara nu te așteaptă nimeni, și atunci cînd faci numai ce vrei tu, cum se numește e asta? Libertate sau singurătate?

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...