marți, 2 februarie 2021

 Ce avantaje poți avea după ce ai trecut de 60 de ani

1. Cei care răpesc oameni nu mai sunt interesați de tine. În cazul în care, totuși, ești luat ostatic, vei fi printre primii eliberați...
2. Te porți frumos cu soția, pentru că, în această perioadă, te poate otrăvi iar doctorii o să declare că ai murit de Covid!
3. Nimeni nu se așteaptă de la tine să mai alergi după ceva. Sau după cineva...
4. Dacă e seară, ești sunat după ora 21:00 și ești întrebat: nu te-am trezit cumva?
5. Prietenii nu se mai întreabă dacă ești ipohondru.
6. Nu mai există nimic de învățat pe calea cea mai grea.
7. Hainele pe care le cumperi acum nu se mai uzează...
8. Poți lua cina și la ora 16:00...
9. Poți trăi fără sex. Ca și fără cafea sau fără țigări. Dar nu și fără ochelari!
10. Te angajezi în discuții docte despre sistemul de pensii...
11. Depășirea vitezei legale cînd ești la volan devine o provocare...
12. Nu mai încerci să-ți sugi burta dacă cineva de sex opus ție, intră în încăperea în care te afli.
13. În lift fredonezi împreună cu difuzorul...
14. Ochii nu ți se mai strică. Dacă mai ai și norocul să treci peste 70 de ani și nu ești miop, vei putea băga ață-n ac fără ochelari...
15. Încheieturile îți prezic vremea mult mai corect decît Institutul Național de Meteorologie...
16. Plățile făcute către asiguratorii de sănătate, în sfîrșit, încep să dea roade...
17. Secretele tale sunt în siguranță la prietenii din generația ta, deoarece nici ei nu-și mai aduc aminte de ele.
18. Nu-ți mai aduci aminte cine ți-a trimis cel mai recent mail...
19. Ți se pare reconfortant că literele din revistele și cărțile pe care le citești nepoților sînt suficient de mari...
20. Dacă ești cît de cît sănătos, îți poți înmuia masca în palincă și vei fi fericit toată ziua...


N.B. Vă rog să transmiteți această listă tuturor prietenilor voștri ale căror nume vi le mai amintiți.

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...