vineri, 12 februarie 2021

RIP, maestro!

Unul dintre cei mai influenți muzicieni de jazz ai momentului, pianistul și compozitorul Chick Corea, a încetat din viață pe 9 februarie, la vîrsta de 79 de ani. Suferea de o formă rară de cancer, depistată de puțină vreme.

*
I want to thank all of those along my journey who have helped keep the music fires burning bright. It is my hope that those who have an inkling to play, write, perform or otherwise, do so. If not for yourself then for the rest of us. It’s not only that the world needs more artists, it’s also just a lot of fun.
Chick Corea

Jazzul, vreau să zic jazzul pur, asemenea muzicii clasice, este, pentru mine, prea încărcat emoțional, prea exigent din punct de vedere intelectual.
Chick Corea
Cu Miles Davis (1969)

Cu Bobby McFerrin (2012)

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...