miercuri, 26 august 2020

Altițe & bibiluri

Care cred eu este expresia cea mai nefericită a globalizării?*

Am convingerea că, dintre toate, tragica moarte a prințesei Diana.
De ce?
Ei, bine, pentru că o prințesă engleză cu un amant egiptean are un accident într-un tunel francez, într-o mașină germană cu motor olandez, condusă de un belgian, îmbătat cu wiskey scoțian, urmărită fiind de paparazzi italieni pe motociclete japoneze. Prințesa era tratată de un doctor american cu medicamente braziliene.
* Întrebarea aceasta mi-a fost pusă de un amic francez, căruia atunci cînd i-am răspuns, am făcut-o scriind la o tastatură chinezească fabricată în Vietnam, privind într-un monitor coreean, asamblat de muncitori din Taiwan, într-o fabrică din Singapore, apoi transportat cu vapoare de indieni și descărcat de sicilieni, transportat din nou în camioane conduse de șoferi turci și, în final, care mi-a fost vândut de niște evrei isteți și întreprinzători. Și-asta cu computerele e tot un fel de globalizare, în fond. La scară mult mai mică însă.

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...