marți, 2 aprilie 2024

Poezie mută, pictura...


Te-am iubit... (Muza)

N-am crezut niciodată, nici o iotă, din ce am auzit vorbindu-se de rău despre o femeie. Asta pentru că, într-o proporție covîrșitoare, cuvintele vin din două direcții, diametral opuse: dinspre bărbații care nu pot avea niciodată acces la ea, pe de o parte iar pe de alta, dinspre femeile care nu se pot ridica niciodată la nivelul ei...

Îngerul păzitor

Am constatat, nu o singură dată, că în viață este imperios necesară și vremea rea. Este o condiție sine qua non pentru a putea afla cine este dispus, deopotrivă, să meargă prin furtună dar să și împartă, eventual, aceeași umbrelă cu tine...
 
(Din volumul Texte, închipuiri și alte razne, aflat în lucru, cu două picturi de Anna Ermolaeva)

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...