marți, 13 septembrie 2022

Poemoteca


lacrimă cu lacrimă

tu ai plecat
și m-ai încredințat unui ochi de fereastră

te-am așteptat
un răsărit
încă jumătate dintr-altul
și am rămas cu totul în tine

lângă văpaia luminiscentă a memoriei
mă plângeai uneori

lacrimă cu lacrimă m-ai irosit
ți-ai șters chipul de ochii mei
te-ai vindecat de mine


stins

mi-am incinerat iubirea
iar în urma-i
au rămas pasiuni de duzină
și câteva aduceri aminte

am dat cenușa ofrandă vântului
el a purtat-o peste un munte de întuneric

în nopțile frânte mă descompun
în seva propriilor voluptăți

diminețile nu mai ridică răsărituri
de viitor nesperat

răscumpărate de suferință
deasupra patului atârnă greu o icoană
în care te-am pictat

alt pretext pentru a te săruta


(poeme din volumul „Făt frumos din patimă”, editura Creator, Brașov, 2021; prefața și ilustrațiile de Camelia Iuliana Radu)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...