marți, 6 septembrie 2022

Happy 79th anniversary Roger Waters!





Cred că există momente în povestea vieții mele care mi-au stimulat creativitatea. Dispariția tatălui meu pe front, de exemplu, a constituit unul dintre cele mai «bune» lucruri care i s-au putut întîmpla unui copil, care visa că va scrie poezie și cîntece.”

Îți asumi riscul de a fi respins. Însă dacă îți dorești să fii un artist adevărat, indiferent de care, trebuie să iei în calcul și eventualitatea că, la un moment dat, semenii tăi te vor repudia, spunîndu-ți că ești un nenorocit.”

Mi-ar plăcea ca muzica mea, oricum va fi ea numită, să nu lase celor care-o ascultă impresia că e lipsită de semnificație.”
Roger Waters

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...