joi, 22 iulie 2021

Stamatiada (treapta a 10-a)

Desen de Egon Schiele
În pat, lungită lîngă mine. Lipiți. Am deschis ochii și i-am privit umărul, clavicula, gîtul ridat. Îmbătrînise. Apoi ridicată în picioare, relata ceva despre serviciul ei. Am privit-o între picioare, în timp ce-și trăgea chiloții. Cîndva o iubisem. Acum îmi era indiferentă și politețea luase locul admirației dintîi. M-am obișnuit singur. Și-a închis sutienul cu mișcări sigure. Nu mai eram împreună demult și nu o doream. Slabă și cu sînii lăsați, tatonînd subpatul în căutarea pantofilor., arăta ca un crochiu de-al lui Egon Schiele. Înălțată pe tocuri, prezența ei mă stînjenea.

Mă-mbrăcasem, ea era deja îmbrăcată, își fixa broșa, ne pregăteam să ieșim. Am spus: «Tot ceea ce credem că desoperim sînt doar aduceri aminte, să fie clar.» Mi-am pus geanta pe umăr. Am pregătit legătura de chei. Prezența ei nu-mi spunea nimic. Poate vagi amintiri, atît. Am așteptat să iasă și am urmat-o prin întuneric, după miros.”

Gabi STAMATE
(CRUD, v 3.0_full_beta, roman, 2021)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...