duminică, 13 decembrie 2020

Paraponu' zilii

 

Am mai cunoscut oameni care credeau că succesul le dă în primul rând dreptul de a fi bădărani, bădărănia devenea primul privilegiu al notorietății. Ce ușor se schimbă oamenii... În timpul anonimatului par firavi, taciturni, delicați, interiorizați, manierați și, de îndată ce se mijește în depărtare puțină notorietate și o brumă de apreciere unanimă, se îngrașă, se grosolănesc, sînt fericiți că și-au cîștigat prin muncă dreptul de a dormi cu capul pe masă. Și-au pierdut cei mai frumoși ani ai vieții în biblioteci și laboratoare, că să capete în sfârșit dreptul de a fi mitocani în toate împrejurările.” 

Teodor Mazilu

(„Bădăranii de valoare sau cizme pline de naturalețe”)


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...