marți, 22 decembrie 2020

Memento

Șase ani fără Joe Cocker...


Alături de mama sa...

La Roma în 1982

2007. Primind Order of the British Empire 
(cea mai înaltă disticție a Regatului Unit al Marii Britanii)
de la prințul Charles, pentru merite excepționale în slujba muzicii...

Sir Joe Cocker
(2007)

...și cîteva dintre piesele și interpreții devenirii sale muzicale, cum obișnuia să spună: «Respect» (Aretha Franklin), «Rock Island Line » (Lonnie Donegan), «All Along The Watchtower» (Jimi Hendrix), «Rag Mama Rag» (The Band), «Layla» (Derek & The Dominos), «Iʼm Your Hoochie Coochie Man» (Muddy Waters), «Bridge Over Troubled Water» (Simon and Garfunkel), «Forty Thousand Headmen» (Traffic), «Letʼs Get It On» (Marvin Gaye) și «Whole Lotta Shakin» (Jerry Lee Lewis)...

Noubliez Jamais
(feat. Catherine Deneuve)


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...