miercuri, 9 decembrie 2020

Clin dʼoeil


Tragedie într-un muzeu de artă. Un hoț român, de etnie neprecizată, se află în stare gravă la spital după ce a încercat să fure un tablou electric!

*
Culmea jafului. Să furi o țară timp de 30 de ani și să primești pensie specială.
*
Beneficiile democrației. Un cîine gîndea în sinea lui: „Stăpînii ăștia mi-au lungit lanțul cu 2 metri, mi-au tras strachina cu haleală la 3 metri, în schimb, pot lătra după pofta inimii!”
*
Un turist în Ardeal.
– Auzi, bade, unde aveți voi cazanele de palincă în sat?
– Fătuʼ tatii, vezi mătăluță biserica ceea?
– Da!
– Apăi, numaʼ acolo nu! *
Roșiile din supermarketuri au început să reziste mai mult decît lădițele.
*
Din secretele bucătăriei chinezești:

1. Dacă mîncarea te mușcă, e proaspătă!
2. Un cîine care încă latră nu e prăjit suficient!
*
Cred că am făcut rosé în gît. Am și-o tuse demi-seacă...
*
Admitere la școala de poliție.
– Bună zioa! Ne trebe neapărat bacuʼ ca să ne înscriem la examen?
– Dacă îl are unul dintre părinți, merge și cu împuternicire!

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...