vineri, 5 aprilie 2019

Altițe și bibiluri

Dacă rîzi cu lacrimi, nu mai ai lacrimi pentru plîns.
Florin Ciubotaru



În momentul când ai dobândit o lege proprie, cu rigorile ei,
 libertatea îți aparține, liberă pentru a te elibera,
 pentru a elibera sentimente dintr-un impuls de iubire și măsură.
 Prin educație și temperament aprob cercetarea imperfectă a dobândirii adevărului.
 Mă contrazic, afirm, încerc să nu neg.
 Refuz gestul disperat și efortul de tip eroic, îndeletnicire ce se îndepărtează de cordial și uman.
 Orice mixțiune în codul imaginii plastice de tip orgolios,
 este eliminată, cunoașterea artistică fiind lipsită de vanitatea cunoașterii absolute.

Florin Ciubotaru


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...