vineri, 22 februarie 2019

Gînduri printre rînduri...




Cînd întemeiezi biblioteci, pregătești hambare publice, strîngi rezerve menite să preîntîmpine o iarnă a spiritului.”
Marguerite Yourcenar



Femeia pe care o iubești, în orice perioadă din existența ta, arată încotro te îndrepți."
Dan Ciachir
(Luciditate și nostalgie)








Femeia trebuie să aleagă: cu un bărbat pe care îl iubesc și alte femei, nu va fi niciodată liniștită iar cu un bărbat pe care nu-l iubesc și alte femei, nu va fi niciodată fericită.”
Anatol France






Niciodată vocile nu sînt atît de frumoase ca într-o seară de iarnă, atunci cînd apusul aproape că îți ascunde trupul,
 iar cuvintele par a se naște de nicăieri, 
cu o nuanță de intimitate rar întîlnită în timpul zilei.”
Virginia Woolf



Cînd plecam unul de lîngă celălalt, nu ni se părea că ne despărțim, ci, că mergem să ne așteptăm altundeva.”
Cesare Pavese
(„Meseria de-a trăi”)









Te poți simți bătrîn dar dacă ai o femeie tînără lîngă tine, o să te simți și bătrîn și sărac.”
Petre Țuțea

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...