miercuri, 15 iunie 2022

Goange

Rașela, pe patul de moarte:
– Ițic, dragul meu, dacă tot mor, spune-mi: m-ai înșelat, tu, vreodată?
Ițic, contrariat:
– Și dacă nu mori?
*
Rabinul îl întreabă pe micul Isaac:
– Ce-ai vrea tu să te faci cînd vei fi mare, dragul meu?
– Visez să fiu miliardar, ca tatăl meu!
– Păi, de cînd e tatăl tău miliardar și eu nu știu?
– Păi, nici nu e, Rabi, dar el asta visează tot timpul...
*
La ora de biologie, profesorul îl întreabă pe Ițic:
– Știi cîte membre are măgarul?
– Patru, domnule profesor.
– Și cum se numește un astfel de animal?
– Patruped, domnule!
– Tu cîte membre ai?
– Tot patru, domnule.
– Și tot așa te numești?
– Nu, domnule! Levenson!

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...