miercuri, 8 iunie 2022

Goange

Un celebru jucător de tenis își întreabă duhovnicul:
- Părinte, pe lumea cealaltă se joacă tenis?
- Nu știu, fiule, dar mă voi interesa, în mod special, pentru tine...
După o săptămînă, se reîntîlnesc.
- Spune-mi, părinte, ai aflat ceva? Cum stă treaba „dincolo”?
- Fiule, am aflat. Am două vești: una bună și una rea. Cu care să încep?
- Păi, spune-mi-o pe cea bună.
- Se joacă tenis, și încă la greu, pe lumea cealaltă!
- Ooooo! Perfect! Și care-i cea rea?
- Poimîine ai meci acolo!!!


Doi amici se întîlnesc după mai mult timp de cînd nu s-au văzut:
– Ce faci frate, nu te mai vede omul cu lunile! Ce-ai pățit, că nici la partidele noastre de poker n-ai mai venit?
– Nu, n-am mai venit. Stau acasă și joc cu nevastă-mea...
– Cum adică, stai acasă și joci poker cu nevastă-ta? N-am mai auzit așa ceva!
– Păi, da, că n-am încotro. E singura modalitate să-mi recuperez o mare parte din banii din salariu!


Doi amici se întîlnesc după mai mult timp de cînd nu s-au văzut:
– Băăăi, să nu-ți fie de deochi! Ce bine arăți! Cum ai făcut de-ai slăbit așa de mult? O dietă nouă?
– Da!
– Legume?
– Da! Cartofi, morcovi, sfeclă, d-astea...
– Le fierbi sau le coci?
– Le sap!

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...