miercuri, 15 iunie 2022

Bibliophilia

 Su Blackwell

Este o artistă ale cărei lucrări sînt, în marea lor majoritate, create din hîrtie.

Lucrările mele au ca sursă de inspirație basmele și folclorul. Subiectele de care mă folosesc, sînt precum niște «canale» pentru experimentele mele moderne. Caut, adesea, povești care au legătură și cu viața mea. Fie că este vorba despre Scufița Roșie care se întâlnește cu lupul cel mare și fioros, fie că este vorba despre o prințesă, care are drept misiune imposibilă învelirea în aur a paielor (în cazul meu, «cuvinte»), precum în „Rumplestiltskin”, povestea Fraților Grimm. Așadar, temele pe care le explorez în lucrările mele au o arie de răspîndire universală și, în general, ele sînt străbătute de un acut sentiment de speranță.” 
(Sue Blackwell; traducere din limba engleză B.-L.S.)

„Peisaj din Britania” (2012)
(Fotografie de © Jaron James)

„Cuvinte migratoare” (2014)

„Fluturi albaștri” (2022)

„Căsuța paznicului de far” (2014).
Foto © Yeshen

Stînga: „Portretul Doamnei” (2019). Foto © John Reynolds.
Dreapta sus: „Buruieni”. Dreapta jos: „Buruieni („Cum să le strîngi și să le iubești”, 2021)

„Să ucizi o pasăre cîntătoare” (2020)

„Corabia” (2020)

Alte amănunte despre artistă și opera sa, aici: https://www.sublackwell.co.uk/
Credite foto: © Su Blackwell

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...