marți, 24 noiembrie 2020

Raftul revistelor


O excepționlă publicație (în ediție limitată, pentru colecționari) apărută cu ceva timp în urmă în Statele Unite, care abordează în integralitatea ei fenomenul muzical numit Pink Floyd. Conține, în cele 100 de pagini ale sale, relatări și fotografii cvasi-inedite din laboratorul în care s-au plămădit cele 14 albume emblematice, capodopere mai presus de orice semnate Pink Floyd, de la „The Piper At The Gates Of Down” (5 august 1967), pînă la „The Endless River” (7 noiembrie 2014). Pentru cunoscători și, în egală măsură, pentru toți aceia care sunt îndrăgostiți necondiționat de universul lor sonor sau, așa cum ar spune prietenul Radu Lupașcu, de „Arta (și Culorile) Sunetelor” lor...


Live. Pink Floyd - „The Reunion”
(Full Concert)



Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...