marți, 15 septembrie 2020

La lumina plăpîndă a candelei

Cine a văzut îngeri bătrâni? se întreba scriitorul Costion Nicolescu, într-unul dintre textele dumisale... Îi pot răspunde că eu, de-a lungul vieții, am fost un norocos, pentru că am avut șansa de a vedea trei asemenea îngeri, în preajma binecuvîntată a cărora am avut chiar privilegiul să mă și aflu. Ei s-au numit, pe numele lor de monahi pămînteni, Arsenie Papacioc (13 august 1914 – 19 iulie 2011), Ilie Cleopa (10 aprilie 1912 – 2 decembrie 1998) și, cel de la a cărui plecare la Dumnezeu s-au împlinit, de curînd, șapte ani, Justin Pîrvu (10 februarie 1919 – 16 iunie 2013)...Și chiar dacă au părăsit de mult viața pămînteană, ei continuă să-mi rămînă îngeri păzitori... Dumnezeu să-i ocrotească!

Arsenie Papacioc

Ilie Cleopa (în stînga)

Justin Pârvu

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Un festival legendar: «Isle Of Wight 1970» Isle Of Wight este o insulă situată în apele Canalului Mânecii, în sudul arhipelagului britanic, ...