vineri, 11 septembrie 2020

Altițe & bibiluri

Bărbatul avea grijă de femeia lui. Din punctul ăsta de vedere, eu chiar exageram. Am fost un bărbat extrem, extrem de grijuliu, nu doar cât France mi-a fost logodnică, ci și după ce mi-a devenit soție. Cedam la absolut toate capriciile ei. Dacă eu aveam poftă să merg la cinema și ea îmi spunea că nu voia, nu insistam și nici nu mă duceam singur. Poate că a fost o eroare a mea – aici o să fiu mai răutăcios – fiindcă femeia profită imediat de slăbiciunea bărbatului. Nu e bine ca un bărbat să fie prea dornic să-i facă plăcere femeii, pentru că ea devine tiranică în mod instinctiv și, uneori, ajunge chiar să-l disprețuiască pe partener. Așa că trebuie să păstrezi, ca bărbat, o oarecare măsură. Dar, repet, la modul general, băieții de pe vremea mea erau foarte atenți la dorințele femeii. O respectau, o considerau o floare, nu o coadă de matură, n-o vedeau că pe-o persoană căreia să-și permită să-i comande: Hai, treci în pat și gata!

Neagu Djuvara

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Un festival legendar: «Isle Of Wight 1970» Isle Of Wight este o insulă situată în apele Canalului Mânecii, în sudul arhipelagului britanic, ...