joi, 28 iunie 2018

Clin d'oeil


Scrisoare de la dirigintă către părinţii lui Bulă: 
„Dragi părinţi, vă rog să vă spălaţi copilul! Miroase îngrozitor!" 
Părinții i-au răspuns: 
„Stimată doamnă! Fiul nostru nu trebuie mirosit. El trebuie învăţat carte!”
 *                            
O damicelă la spovedanie: 
-Părinte, am preacurvit! 
-De cîte ori, fiica mea? 
-Părinte, io am venit să mă spovedesc, nu să mă laud!
 *
Cum se numesc oamenii care stau la coadă? 
-Oameni de rînd...
Ai îmbîtrînit atunci cînd tot ce mai funcționează, doare și tot ce nu doare, nu mai funcționează.
*
Extrem de meticuloși, savanții englezi au elaborat o metodologie pe baza căreia se poate estima numărul oamenilor care vor muri anul viitor. Pe de altă parte, savanții sicilieni, în plus, pot să precizeze și cîteva nume.
*
Numai în limba română poate fi întîlnit un asemenea grad de rudenie: o mamă de bătaie soră cu moartea.
*
Am fost și m-am spovedit. Cîte amintiri frumoase...

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...