marți, 12 iunie 2018

Haihui printre imagini

Un excelent documentar, de numai 20 de minute, însă mai mult decît grăitor, despre paranghelia PSD-istă de sîmbătă seara, realizat de o serioasă și talentată echipă de jurnaliști de la publicația on line recorder.ro



Noroc cu victoria strălucită a Simonei Halep de la Roland-Garros, care, cu siguranță a făcut, măcar preț de cîteva ore, să se vorbească  de bine despre România (o țară care n-o merită nici pe Simona și nici pe mulți, mulți alții, asemenea ei) pe toată planeta și care, mie, unuia, mi-a umplut inima de-o bucurie nebănuită. Aferim!
Gheorghe Hagi și Simona Halep
(sursa foto:https://www.facebook.com/10GheorgheHagi/)



2 comentarii:

Unknown spunea...

Am postat și eu ieri filmulețul ăsta, de altfel semnalat de tine. Foarte bine făcut. În rest, așa e noroc de altele!

Bogdan-Lucian Stoicescu spunea...

Sincer, îți spun, nu voiam să-l pun. Era destul că-l puseseși tu peblogul tău, unde e mult mai vizibil decît la mine. Deși, el a fost foarte bine făcut, în ciuda timpului scurt de cînd fusese filmat,însă prezintă niște chestii de te apucă groaza. Sau cel puțin pe mine. L-am văzut de vreo trei ori, fiind foarteatentla specimenele umane care apar în el. te ia cu răcori. Dar m-am gîndit că e un document ce trebuie, într-un fel sau altul, arhivat.

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...