marți, 1 noiembrie 2016

Lumea în care trăim (2)

Sunt liniştit şi împăcat. Într-o emisiune pe Realitatea TV (din 1 noiembrie anul trecut) – moderată de spilcuitul Rareş Bogdan, care-şi a trăsese pe el o moacă gravă şi-o cămaşă neagră la o cravată asortată – dedicată tragediei de la clubul bucureştean „Colectiv”, aflu din gura unui ipochimen stupid şi inelat din cap pînă-n picioare (l-am numit pe Oreste Teodorescu), invitat să-şi dea şi el cu părerea, cum că e (şi el) proprietar de club. Foarte bine dar nu interesa pe nimeni chestia asta. Nasol e că nu e şi proprietar de minte. Creier, cu alte cuvinte. Că dacă ar fi avut în dotare așa ceva, cu siguranță ar fi fost proprietarul vreunei şcoli pentru tineri super-dotați. Şi care Oreste a mai debitat o zicere, din puținătatea-i mintală: „La mîntuire, Dumnezeu nu te întreabă ce muzică asculți!" (apropo de faptul că în clubul acela se asculta muzică rock). Oare Oreste ăsta o fi stat la coadă la mîntuire, de le ştie el pe toate, ca un om mare? Cam cît de imbecil tre' să fii pentru a da pe goarnă astfel de gugumănii?

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...