luni, 4 iulie 2022

Memento

James „Jim” Douglas Morrison
(8 decembrie 1943 – 3 iulie 1971)

Sînt real.
Sînt om.
Dar nu unul obişnuit.


N-am cerut eu să mă nasc, așa că lăsați-mă să trăiesc cum am chef.”

Mă văd pe mine însumi ca pe o fiinţă inteligentă, sensibilă, dar cu suflet de clovn, care mă împinge să o dau în bară în cele mai importante momente.”

Dacă poezia mea are vreun scop, atunci acesta este: să le schimbe oamenilor limitele pe care şi le impun în a vedea şi a simţi.”

Singurătatea înseamnă să asculţi vântul şi să nu-l poţi povesti nimănui”.

Expune-te celei mai profunde frici; după aceea frica nu mai are nici o putere asupra ta şi frica de libertate se va micşora şi va dispărea. Atunci eşti liber.”

Prietenul este acela care îţi dă libertatea deplină de a fi tu însuţi.”

Sînt lucruri pe care le ştim şi lucruri pe care nu le ştim, şi între ele există uşi.”

Dragostea nu te poate salva de la destinul care ţi-a fost hărăzit.”

Priveşte acum cu atenţie lucrurile care ţi se par mici, pentru că într-o zi te vei uita-napoi, şi atunci vei înţelege cît de mari erau.”

Nu spuneţi niciodată că visele sunt inutile, inutil e sufletul care nu ştie a visa.”

Uneori învingătorul e doar un visător care nu a renunţat în ruptul capului.”
Jim Morrison

Riders On The Storm
The Doors

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...