marți, 30 august 2016

Haihui printre cuvinte



 VII
îmi place trupul meu când e cu trupul
tău.  e așa, un ceva, foarte nou.
mușchi mai buni, nerv mai mult.
îmi place trupul tău.  îmi place ce face,
îmi place stilul său.  îmi place să-i simt
coloana și oasele și tremurătoarea
fermitate catifelată  pe care iar
și iar o s-o
sărut,  îmi place să-ți sărut așa și pe dincolo,
îmi place, încet mângâind-o, tensiunea
blăniței tale electrizate și ce vine după ce carnea
se desface.... Și ochii mari firimituri ale dragostei

și poate-mi plac tresăririle

tale sub mine un ceva foarte nou

e.e. cummings
(1894–1962)

„Poeme erotice” 
ed. Art
 București, 2011; 
antologie de George James Firmage; 
traducere din limba engleză de Dan Sociu

Fotografie: 
In Side Higher 
de 
© Danny Guthrie




Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...