luni, 3 iulie 2023

Memento

James „Jim” Douglas Morrison
(8 decembrie 1943 – 3 iulie 1971)

Sînt real.
Sînt om,
Dar nu unul obişnuit.

Un om greblează frunzele.
Le adună-n curte grămadă,
se lasă pe greblă &
le dă foc.

Mireasma umple pădurea,
copiii se opresc & adulmecă
mirosul care va fi,
peste cîţiva ani, nostalgie.

* Dacă pentru a trăi trebuie să te târăşti, ridică-te şi mori...

* N-am cerut eu să mă nasc, așa că lăsați-mă să trăiesc cum am chef.

* Expune-te celei mai profunde frici; după aceea frica nu mai are nici o putere asupra ta şi frica de libertate se va micşora şi va dispărea. 
Atunci eşti liber.

* Prietenul este acela care îţi dă libertatea totală de a fi tu însuţi.


* Sunt lucruri pe care le ştim şi lucruri pe care nu le ştim şi între ele există uşi.
* Ura este o emoţie subestimată.

* Dragostea nu te poate salva de la destinul care ţi-a fost sortit.

* Priveşte acum cu atenţie lucrurile care ţi se par mici, pentru că într-o zi te vei uita înapoi, şi atunci vei înţelege cât de mari erau.

* Nu spuneţi niciodată că visele sunt inutile, inutil e sufletul care nu ştie a visa.
* Sexul este plin de minciuni. Trupul încearcă să spună adevărul, dar este, de obicei, prea asuprit pentru a fi auzit, şi prea încătuşat pentru a-şi face mărturisirea. Prin minciuni, ne schilodim pe noi înşine.

* Uneori învingătorul e doar un visător care nu a renunţat în ruptul capului. Jim Morrison

Riders on the Storm

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...