luni, 8 august 2022

Goange (azi, de ziua internațională a pisicii)

 

Mițuca

Am avut cîndva în custodie, vreme de două săptămîni, pisica unei prietene italience. Cioran se-nțelegea cu musafira noastră de minune, eu dîndu-mi, atunci, seama că el însuși semăna mult cu o pisică. 
A trebuit să le port, și ei, și lui de grijă. Erau pe cît de capricioși, pe-atît de imprevizibili.”
Simone Boué

Nu poţi prosti cu vorba o pisicǎ așa cum poţi prosti un cîine.”
Jerome K. Jerome

Deosebirea dintre un câine și-o pisică? Cel dintîi cugetă într-ast fel: «Ei mă hrănesc, mă protejează, țin la mine. Pesemne că sînt zei.» A doua cugetă și ea: «Ei mă hrănesc, mă protejează, țin la mine. Probabil că sînt zeu.»
Ira Lewis

Pisicile sunt ființe hărăzite înmagazinării mîngâierii.”
Stéphane Mallarmé

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...