joi, 11 august 2022

Bibliophilia

Cînd am ajuns în Calle Santa Ana, librăria «Sempere și Fiul» era cît pe ce să se închidă. M-am oprit în fața ferestrei și am văzut că Sempere-fiul tocmai terminase de servit un client, care urma să plece. Cînd m-a văzut, a zîmbit și m-a întîmpinat cu o timiditate, care părea a fi de-o modestie mai adîncă decît orice altceva. [...] S-a apropiat de mine și mi-a făcut loc. Am intrat în librărie și am inspirat acel parfum magic de hîrtie, pe care, în mod inexplicabil, încă nu s-a gîndit nimeni să-l îmbutelieze. Sempere-fiul mi-a făcut semn să-l urmez în cămăruța din spate, unde a pus de-o cafea...”
Carlos Ruiz Zafón
(„Jocul îngerului”)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...