miercuri, 11 august 2021

Corona Story


Îl iubesc pe Eric Clapton, este eroul meu, dar are păreri foarte diferite de ale mele în multe privințe. Este o persoană care crede, printre altele, că este în regulă să împuști animale pentru divertisment, așa că avem dezacordurile noastre majore, dar nu voi înceta niciodată să-l respect pe acest bărbat.
Cît despre anti-vacciniști, îmi pare rău să o spun, sînt săriți de pe fix. Există o mulțime de dovezi care atestă faptul că vaccinarea ajută. În general, au fost foarte în siguranță. Mereu va exista un efect secundar în cazul oricărui medicament pe care îl luăm, dar să spui că vaccinurile sunt un complot pentru a ne ucide, îmi pare rău, dar asta mi se pare a fi de-a dreptul o țicneală.”
Brian May
(traducere după „The Independent”)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...